family

family

sibling

sibling

sweets heart

sweets heart

BESTIES FOREVER !

BESTIES FOREVER !
blogger. Dikuasakan oleh Blogger.

Selasa, 27 Ogos 2013

Syukur Ya Allah !

Assalamualaikum !
ALHAMDULILLAH , perkata pertama yang aku ingin ucapkan . Akhirnya berjaya juga aku ingin menyambung pelajaran ke menara gading , Rezeki Allah berikan untukku ! Biar pun ia bukan la bergelar universiti , tetapi ia bergelar universiti buat aku . Biarkan orang memandang rendah pada tempat untuk kita mendapatkan ilmu , tetapi ia adalah tempat yang termulia untuk kita mengapai kejayaan .
#semoga aku mengapai kejayaan sehingga ke menara gading ! Allahuma Amin :)

*Politeknik Tunku Sultanah Bahiyah , Kulim , Kedah ~ im coming ! inn shaa Allah , sampai masa saya sampai jumpa awak disana !




# Allah permudahkan segala Urusanku diDunia dan diAkhirat-Mu . Jadikan lah aku umat-Mu yang Solehah , perindahkanlah Akhlak ku , peliharalah perilaku-Ku , perliharalah kehormatanKu . perliharalah diriKu dari segala godaan syaitan !Ya Allah , berikan lah aku semangat untuk lebih berjaya agar dapat aku membalas jasa ibu bapa dan seluruh keluarga-ku . Allahuma Amin ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan